miercuri, 8 decembrie 2010

Dimineţi pentru vise

        Zi libera azi, cu dimineaţa lenevita în pat, cu ochii la dansul flacarilor. Mic dejun cu farfuria "colorata" cu de toate, din care apoi, cu puiul meu, ne distram sa pescuim la întâmplare. Peste toate, zâmbetul fericit al puiului care trage cu ochiul catre cutia de "Piticot" asa ca stiu deja ce mi se pregateste in caz ca nu vin rapid cu vreo idee mai buna.

        Si ideea vine... Unele dintre desenele animate preferate ale fiului meu, este "Cars". Din dulapiorul lui cu comori nu lipseste puzzle-ul si cateva carti de colorat cu aceleasi "Cars". Asa ca m-am gandit eu, ce-ar fi daca am desena direct pe perete masinuţa rosie, pe care el sa o coloreze apoi. Bineînţeles ca ideea mi-a fost întâmpinata cu "uoau", aplauze la scena deschisa si vreo doua cutii de carioci si creioane colorate aduse in graba.

        Peste vreo ora, cam asa arata o bucata din perete.

        Si pentru ca de acum incepea sa-mi (prea) placa sa desenez peretii, era pacat sa las jumatatea cealalta de perete asa golut. Mi-am intrebat puiul cam ce ar vrea sa vada acolo, el a zis "o padure si fluturasi si arici si iepurasi si pe Bambi, si.. si."



      






























        Inca nu am reusit sa-i coloram, dar voi reveni cu alte poze cand vom finaliza.

        La un moment dat, cu coada ochiului, am suprins fâlfâit de aripioare. Nu stiu de unde venit, un fluture cu aripioarele colorate in culorile primaverii inspecta tacticos fiecare colt al camerei. "Mami, ai facut magie" exclama bucuros puiul, "Acum parca e primavara". Daca faceam abstractie de privelistea alba de dincolo de geam, fluturasul acela, canarii care ciripeau care mai de care, mai ca-mi venea si mie sa cred ca venise primavara. Si-mi înverzeau în suflet toate visele si toate bucuriile pe care le presimteam ascunse în sacul lui Mos Craciun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu